Gusturile Muzicale ale unui Somnambul Iluminat.

6 05 2012

ce este muzica:
-răspunsul la ”de ce adormi așa de târziu”
-răspunsul la ”pe cine vei lua cu tine pe o insula pustie”
-o colecție de sunete lucrate, încâlcite, mișunătoare, special pentru o tânără duduie așa ca dumneamea
-*metafora adâncă și plina de inspirație*
-etc. etc.

‘muzică nocturna pentru persoane care adorm cu chitare în pat’

Mogwai – I Know You Are But What Am I? (live)

Julie London – Cry Me a River

Low – Lullaby

Pur și Simplu Sunete de Noapte pe care le ascult uneori.

Robin Pecknold – Katie Cruel

^notă: Dintr-un interviu cu Devendra Banhart am găsit-o pe Dalton, pe urmă m-am îndrăgostit de Katie Cruel, pe urmă am nimerit în Narnia youtube-ului prin sugestii și sugestii clickclickclick, și l-am găsit pe Mr. Fleet Fox cântând așa ceva. Ca atunci când am aflat ca lui JS Foer îi plăcea Joseph Cornell în colegiu.

Cat Power- Say

^Moon Prix este albumul meu favorit din lume,

Santo and Johnny – Sleepwalk

^ din Ghosts pe Futureshorts.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

